انگیزه یا هدف خود را پیدا کنید

هیچ مربی یا مربی نمی تواند انگیزه ایجاد کند - آنها فقط می توانند به شما کمک کنند تا انگیزه یا هدف خود را پیدا کنید. با این حال، این دستورالعملی را برای مربی ارائه می دهد که باید از آن پیروی کند. یک مربی همچنین نکاتی را به مشتریان برای خوردن غذای مناسب اما در حد اعتدال ارائه می دهد. شما بدن خود را دارید، برخی از تمرینات وزن بدن را یاد بگیرید و برنامه ای برای خود تهیه کنید، یا یک مربی بگیرید تا یکی را برای شما تنظیم کند. 2-4 هفته اول برنامه تمرینی شما می تواند شامل همان تمریناتی باشد که در زمانی که ورزش را متوقف کردید انجام می دادید، اما باید از وزنه سبک تری استفاده کنید و ست های کمتری انجام دهید. این روش ها برای هدف قرار دادن تمام گروه های عضلانی در هنگام انجام تمرینات و تمرینات قلبی عروقی خوب است. در واقع سه روش مختلف وجود دارد که می توانید برای طراحی برنامه های تمرینی اینتروال بر اساس نحوه دستکاری نسبت کار/استراحت استفاده کنید. ترکیب بدن شما و آزمایش قدرت و استقامت شما نیز باید انجام شود، در درجه اول برای به دست آوردن یک خط پایه به طوری که بتوانید ببینید تا پایان نسخه ورزشی خود چقدر بهبود یافته اید. هنگامی که در یک گروه ورزش می کنید، به شما کمک می کند تا برخی از ایرادات مشخص و مبهم را در وضعیت و حرکت خود شناسایی کنید. این به افزایش اثربخشی تمرین کمک می کند. نمایش روی صفحه به شما کمک می کند تا انگیزه داشته باشید و به شما امکان می دهد خود را با دیگران مقایسه کنید. به نظر من زومبا یک تناسب اندام رقص عالی است که به شما امکان می دهد کالری های شدید بسوزانید. سویرویل در جایی که دامنه‌های کوه‌های بزرگ اسموکی جای خود را به دره تنسی می‌دهد، خانه جدیدترین امکانات Workout Anytime خواهد بود که توسط کارآفرین و کارگزار/پیمانکار املاک، Duane Brown، رهبری می‌شود. وقتی بدنتان خسته است، ورزش نکنید. انجام صحیح پارو زدن یک تمرین بدنی کاملا متعادل را فراهم می کند که می تواند کالری زیادی بسوزاند، تناسب اندام هوازی و بی هوازی را بهبود بخشد و بدنی ورزشی ایجاد کند. PS شما همچنین می توانید من را در فیس بوک، اینستاگرام و توییتر پیدا کنید. او در ادامه نوع خاصی از درمان را ایجاد کرد که آن را «لوگوتراپی» یا معنا درمانی نامید که در آن تمرکز بر کمک به افراد برای یافتن منبع معنا یا هدف است. نیک پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه فلوریدا با مدرک لیسانس علوم، دکترای بالینی خود را در فیزیوتراپی و سپس دکترای بالینی خود را در فیزیوتراپی دستی دریافت کرد.

به طور کلی دو نوع استقامت وجود دارد

به طور کلی دو نوع استقامت وجود دارد که هنگام صحبت در مورد آمادگی جسمانی باید به آنها فکر کنید. خوب، دیگر نگران نباشید، زیرا در حال حاضر انواع مختلفی از تمرینات تناسب اندام شخصی در نیویورک وجود دارد که می تواند به طور موثر به افراد کمک کند تا سالم ترین و بهترین اندامی را که همیشه می خواستند به دست آورند. بنابراین اگر یک ورزشکار جدی تر هستید، به یاد داشته باشید که ردیاب های مچ دست مانند Fitbit برای ارائه بازخورد مورد نیاز شما در طول انواع حرکات تنظیم نشده اند. هنگام در نظر گرفتن محصول «ایده‌آل» برای جمع‌آوری سرمایه، نه تنها باید به قیمت محصول و حاشیه‌های سود آن توجه کنید، بلکه به آسانی فروش آن نیز توجه کنید. این روش روش دقیق تری برای انجام تمرینات HIIT است که در آن هر بازه کاری پس از کاهش ضربان قلب به نقطه از پیش تعیین شده مرتبط با سطح خاصی از ریکاوری فردی شروع می شود. تمرین تناوبی با شدت بالا که با نام HIIT شناخته می‌شود بسیار رایج است و پروتکل‌های تمرینی HIIT مختلفی در گردش هستند، اما برای ایجاد بهترین نتایج، درک نحوه دستکاری نسبت کار/استراحت مهم است. نیازی به گفتن نیست که پروتکل‌های کار ثابت، پروتکل‌های بازیابی ثابت، تنوع بی‌پایانی دارند و هر کدام احساس متفاوتی دارند و سطح متفاوتی از شدت نسبی را می‌دهند. از بین بسیاری از پروتکل های موجود برای تمرینات تناوبی با شدت بالا، معروف ترین پروتکل تاباتا است. من اول خیلی بالا پریدم و به فرو رفتنم ارتفاع اضافه کردم. از 9 پوست مختلف انتخاب کنید و دمای فعلی، فشار هوا، باران، قدرت باد و جهت را اضافه کنید. نمی‌توانم صبر کنم تا روی چمن‌ها، شن‌ها یا پیست برگردم و با حداکثر سرعت بدوم و احساس کنم باد از روی صورتم می‌گذرد! انگیزه برای پشت سر گذاشتن کار سخت لازم برای تغییر سبک زندگی خود به طوری که بتوانید به سطوح بالاتری از تناسب اندام و سلامت برسید و حفظ کنید، باید از درون شما نشات بگیرد!


عضله سه سر

با این حال، سال‌ها پیش شروع به حذف کامل آنها از آموزش مشتریانم کردم و تمرینات بسیار مؤثرتر و ایمن‌تری را جایگزین آنها کردم. شما از پا در خواهید آمد، این کار پایدار نیست، و پس از چند سال به همان جایی که شروع کرده اید باز می گردید. من مطمئن هستم که مردم از آنها برای "سوختگی" فوری که از طریق عضلات سه سر در هنگام نشستن روی نیمکت و عضلات شکم آنها در هنگام کرانچ احساس می کنید، استفاده می کنند. چرا مردم آن‌ها را انجام می‌دهند: کرانچ‌ها معمولاً توسط افراد برای تمرین عضلات شکم به امید اینکه شکم‌هایشان را «پاپ» کنند یا برای تقویت هسته‌شان استفاده می‌کنند. چرا مردم آنها را انجام می دهند: آنها می خواهند عضله سه سر مشخصی داشته باشند یا به دنبال افزایش اندازه عضلات سه سر خود هستند. اگر به دنبال مخلوط کردن روتین ورزشی فعلی خود هستید، می توانید برای نکات تمرینی جدید، بخش تناسب اندام Get Healthy U را بررسی کنید. آنها همچنین به دنبال ایجاد قدرت بالاتنه هستند. تمرینات قدرتی ژیمناستیک برای بزرگسالان در چند سال گذشته بیشتر به دلیل تابستان مربی محبوبیت پیدا کرده است. تمرینات روزمره باید مبتنی بر حرکت باشد، اما نه مبتنی بر شیرین کاری یا ترفند. تمرین سخت و جهنمی برای مدت کوتاهی ممکن است در حال حاضر به شما نتیجه بدهد، اما آنها دوام ندارند. ممکن است تخته سنگ را حرکت دهد یا آن را تکه تکه کند. سونامی ممکن است بلند شود و به تخته سنگی در ساحل برخورد کند. اما تخته سنگ - یا تکه های آن - همچنان باقی خواهد ماند. یک برنامه شخصی به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌ای را که برای راحتی شما مناسب است توسعه دهید، اما پس از آن باید از ملایمت خودداری کنید. صرف نظر از سن خود، باید به یک برنامه تناسب اندام منظم پایبند باشید که متناسب با برنامه و توانایی بدنی شما باشد. کلید موفقیت در مورد تناسب اندام - و بسیاری چیزهای دیگر در زندگی - این است که ثابت قدم باشید. تمرین و غذا خوردن با ثبات مهمترین کلید موفقیت بلند مدت است. یک روش رژیم غذایی و تمرینی را ایجاد کنید که برای شما مفید باشد و بتوانید آن را تا آخر عمر با ثبات انجام دهید. زندگی روزمره. آموزش شما باید بر تمرین تمرکز داشته باشد تا نیازهای زندگی روزمره شما را برآورده کند. برای شما، تمرین باید تحرک، قدرت و کاردیو شما را بهبود بخشد - اما باید روی پایداری، طول عمر و تقویت نقاط ضعف شما متمرکز شود.


یک راه عالی برای اطمینان از کوتاه بودن و شدید بودن جلسات کاردیو

این یک راه عالی برای اطمینان از کوتاه بودن و شدید بودن جلسات کاردیو است. تناسب یک مقصد نیست، یک روش زندگی است. او در مورد آن پیامدها به گونه ای صحبت می کند که درک آنچه اتفاق افتاده را آسان می کند، اما بدون اینکه در جزئیات برخی از دشمنی های باستانی غرق شود. من درست پس از شروع خط را پایین می آورم زیرا وقتی شروع می کنید، بدن شما شروع به تعجب می کند که چه اتفاقی می افتد. سر پایین. دست روی قطره ها بنابراین اگر عضله سه سر شما توسعه نیافته است، فرنچ پرس تمرین مناسبی برای شماست. خوب، آنها دو تمرین بسیار متفاوت هستند که توسط مردم به امید دستیابی به اهداف متفاوت استفاده می شود. امروز قصد دارم در مورد دو مورد از تمرینات وزن بدن بیش از حد مورد استفاده، خطرناک/مضر و بی‌اثر که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند، جزئیات را بررسی کنم. خط نارنجی احتمالاً بسیار ناهموارتر از آن چیزی است که به نظر می رسد، و اگر از آن عبور کنید و وارد ناحیه قرمز شوید تقریباً مطمئناً آسیب خواهید دید. خارج از خانه تابستان است و با این حال با یک چیز و چیز دیگر، من زیاد آنجا نیستم. فکر می‌کردم رسیدن دوباره به آنجا آسان است. بیرون بروید و بیشتر راه بروید. حداقل امروز هیچ مته پایی وجود نداشت. یکی از آن روزها بود. 3-4 روز در هفته، کل بدن، بدون شکست تمرین کنید. متأسفانه، من حتی در روزهای اول زندگی آنها را برنامه ریزی کردم. حتی چند سال پیش، مردم عادت داشتند رقص روی میله را با استریپرها و کلوپ های شبانه مرتبط کنند. اجرای یکباره کل لات اشتباه بزرگی است که اکثر مردم هنگام بهبود تناسب اندام مرتکب می شوند. باور کنید یا نه، این دو تمرین، تمریناتی هستند که من هر روز در پارک ها و سالن های ورزشی توسط علاقه مندان به تناسب اندام و کارآموزان جدید انجام می دهند. از نظر بیرونی هر دوی این تمرینات با وزن بدن بی ضرر به نظر می رسند، اما با نگاهی دقیق تر، دیدن مشکل در هر کدام دشوار نیست. بیشتر پسرها آنچه را که مدیران بازیگران و تصمیم گیرندگان می خواهند فراموش می کنند: ببینند یک مدل تناسب اندام مرد بالقوه که هزاران مایل دورتر زندگی می کند واقعاً چه شکلی است.

با رسیدن به تناسب اندام

با رسیدن به تناسب اندام، تغییراتی را در بدن و همچنین سلامت خود مشاهده خواهید کرد. با ثبات و تمرین به آنجا خواهید رسید. اگرچه چندین برنامه تلفن هوشمند با قابلیت ردیابی خواب وجود دارد، اما همه آنها در نگه داشتن تلفن هوشمند خود همیشه در نزدیکی بالش خود راحت نیستند. همچنین ممکن است قبلاً در آن قسمت از بدن که قرار است قدرت خود را آزمایش کنید آسیب دیده باشید و نتوانید آزمایش را انجام دهید. ترکیب بدن شما و آزمایش قدرت و استقامت شما نیز باید انجام شود، در درجه اول برای به دست آوردن یک خط پایه به طوری که بتوانید ببینید تا پایان نسخه ورزشی خود چقدر بهبود یافته اید. این 5 جزء عبارتند از تناسب اندام قلبی عروقی (که به آن استقامت قلبی-تنفسی یا استقامت قلبی عروقی نیز گفته می شود)، قدرت عضلانی، استقامت عضلانی، انعطاف پذیری و ترکیب بدن. این تمرین ترکیبی از تعادل، قدرت مرکزی و حرکات کامل بدن است. اگر تمرین 21 دقیقه ای کامل بدن: مجسمه سازی کامل بدن را امتحان نکرده اید، حتماً آن را نیز امتحان کنید. این یک تمرین عالی برای چربی سوزی کامل بدن است. در واقع، نشانه آن نسبت بهینه چربی به توده بدون چربی است. مایعات اضافی یا چربی اضافی را می توان فقط از طریق فعالیت های بدنسازی و تناسب اندام عادی کرد. اگر قصد دارید یک برنامه تمرینی طولانی مدت داشته باشید، پس بهتر است روی تجهیزات باشگاه بدنسازی خانگی با تجهیزات کاملاً مجهز سرمایه گذاری کنید تا مجموعه وسیعی از برنامه های تمرینی برای برآوردن اهداف و اهداف خود داشته باشید. قبل از اینکه باشگاه بدنسازی را انتخاب کنید، مطمئن شوید که با نیازها و اهداف شما مطابقت دارد. تعیین اهداف خود به طور مداوم انتخاب تجهیزات ورزشی خانگی را بسیار آسان تر می کند، زیرا با انجام این کار، اساساً گزینه های خود را تثبیت می کنید. به محض اینکه بتوانم با تمرینات جدید برمی گردم، اما باید ابتدا مطمئن شوم که بدنم آماده است. این انگیزه خوبی برای شروع دوباره قرار دادن آنها در تمریناتم است. فقط به عزم و انگیزه شما نیاز داشت. پزشکی آیورودا علمی است که به خواص دارویی انواع گیاهان طبیعی و همچنین گیاهان می پردازد و اثرات آنها را بر بدن انسان بررسی می کند.