تونی باهو

Verdure علاوه بر اخبار و مقالات در مورد سلامتی و تناسب اندام، به خوانندگان خود دسترسی به اطلاعاتی در مورد سبک زندگی، سفر و غذا و بسیاری موارد دیگر را نیز فراهم می کند. تونی باهو، بنیانگذار برنامه تناسب اندام 2 دقیقه ای، یک تمرین کامل فقط از چند دقیقه ارائه می دهد. Fight Gone Bad… این اولین تمرین من بود (بعد از اصول)… به CrossFit خوش آمدید، مارک! برای کمک به پراکندگی و کاهش عرق، پارچه های مختلف نیز تمرین ما را تقویت می کنند. در این مرحله بود که متوجه شدم نمی دانم دارم چه کار می کنم و به کمک نیاز دارم. هنگامی که چربی اضافی را روی بدن خود حمل می کنید و فعال نمی مانید، می تواند فشار بیشتری بر ستون فقرات، مفاصل و سیستم اسکلتی عضلانی شما وارد کند. 5 پوند چربی در مقابل. من همچنین از هر چیزی که با طناب 20 فوتی بالا می رود متنفرم، زیرا باعث گریه و بالا رفتن عضلات و اسکات بالای سرم می شود زیرا در حال حاضر نمی توانم آنها را انجام دهم ☹ . برای کمک به پر کردن خلاء حضور در یک تیم ورزشی، اکنون در لیگ درون مدرسه ای شرکتم سافت بال و پرچم فوتبال بازی می کنم. الان فوتبال پرچم داخل مدرسه و سافت بال و تا حد امکان گلف بازی می کنم. من هرگز قصد نداشتم در کالج ورزشی انجام دهم، اما پس از ورود به کالج اورسینوس و شنیدن چیزهای شگفت انگیز در مورد برنامه هاکی روی چمن آنها، تصمیم گرفتم برای تیم به عنوان پیاده روی امتحان کنم. پیاده روی کنید (به شما گفته ام پیاده روی کنید؟!)، از پله ها بروید، ماشین را در خانه بگذارید، باغبانی کنید، کارهای خانه را انجام دهید یا با بچه هایتان بازی کنید. من یکی از معدود پیاده روی خوش شانسی بودم که از پیش فصل جان سالم به در بردم و تیم را ساختم. آب و هوا یکی از نکات مهم صحبت در بین انسان هاست، حتی آنهایی که گوشی هوشمند ندارند. شرکت‌های آنلاین تامین مالی خودرو می‌توانند حتی اگر امتیاز اعتباری شما کمتر از حد مورد نیاز باشد، وام مالی خودرو به شما دریافت کنند. به این ترتیب شما واقعاً می توانید زمانی که فقط کمی زمان دارید فعال شوید. برای اینکه تناسب اندام داشته باشید و تناسب اندام بمانید، باید زمانی را که هدر می دهید متوجه شوید، هرگز آن زمان را به دست نخواهید آورد. این مهارت ها مهارت هایی هستند که به شما در روابط عمومی در WOD کمک می کنند و تناسب اندام خود را به سطح بعدی برسانید.


جراحت نگران کننده


اگر فکر می‌کنید عرق کردن آن در کلاس HIIT شبیه شکنجه است، یا اگر جراحت نگران کننده است، مسیر ذن را انتخاب کنید. من افراد را مسئول می دانم تا مسیری قابل مدیریت برای رسیدن به اهدافشان ایجاد کنند. تماشای او که باسن خود را بیش از حد بالا نگه داشته و اشتباهات فرمی جزئی انجام می دهد، متوجه می شوم که اکثر ما احتمالاً وقتی این تمرینات را انجام می دهیم، مانند شما شگفت انگیز به نظر نمی رسیم. همه آنها به من الهام دادند تا کاری را که انجام می دهم ادامه دهم، همان طور که همه شما هر روز به من الهام می دهید. احتمالاً همان آهنگ را با من می خوانی، "وقت کافی نیست!" اینها همان تکنیک هایی هستند که من برای رسیدن به اهدافی که برای خودم تعیین کرده ام استفاده می کنم. دستگاه‌هایی مانند بشقاب‌های مختلف، دمبل‌ها، میله‌ها، تردمیل، بیضوی فیتنس روح و غیره قابل حمل و آسان برای استفاده در خانه با راحتی هستند. آنها معمولاً کاربرد کلی برای کل بدن دارند. مفید برای شکل دادن و ساختن دمبل های قدرتی بالاتنه، اساسی ترین شکل ورزش یعنی وزنه برداری را فراهم می کند. برای دقیقه دهم پاهای خود را تکان دهید و وزن خود را به جلو و عقب ببرید (پاهای متناوب هر چند ثانیه یکبار) در حالی که ضربه می زنید. دقیقه نه، طناب را به عقب بچرخانید و در نهایت برای دقیقه 10، هنگام چرخاندن طناب، جک های پرش را با پاهای خود انجام دهید. سرزنش دیگران یا موقعیت‌های زندگی (وقت کافی نیست، همسرم اجازه نمی‌دهد، سگم لباس‌های تمرینی من را خورد، و غیره) همچنین باعث افزایش توده عضلانی نمی‌شود. رژیم‌های شدید معمولاً توده عضلانی بدون چربی را کاهش می‌دهند و درصد چربی بدن را افزایش می‌دهند. اول، بررسی واقعیت. اگر در حین کاهش وزن، ورزش می‌کنید و عضله‌سازی می‌کنید، ۵ پوند اختلاف وزن می‌تواند بسیار مهم باشد. با این حال، بزرگترین دارایی رژیم غذایی من از طریق تمرینات ماراتن و برنامه های کاهش وزن، لرزه شناسی بوده است. Shakeology یک محصول Beachbody است که چیزهای زیادی در یک شیک پروتئینی پیچیده شده است. هنگامی که بیشتر مردم به تمرینات ماراتن فکر می کنند، چیزهایی مانند «بار کربوهیدرات»، «پیتزا»، «ماکارونی» و «هرچه می خواهید بخورید» فکر می کنند. این باید یک پرچم قرمز بزرگ باشد، اما برخی افراد فقط ارتباط برقرار نمی کنند که ماهیت برنامه عامل ایجاد مشکلات است.

استفاده از تجهیزات ورزشی

به عنوان مثال، 15 ثانیه با سرعت کامل بدوید، سپس آهسته آهسته دوید تا دقیقه بعد قبل از بازگشت به سرعت کامل به مدت 15 ثانیه. من دوست دارم وعده های غذایی کوچک را همراه با میان وعده های زیاد بخورم تا هرگز بیش از حد سیر نباشم و هرگز خیلی گرسنه نباشم. من همچنین دوست دارم وعده های غذایی خود را از قبل برنامه ریزی کنم، به طوری که تصمیمات لحظه آخری نگیرم و به چیزهایی نپردازم که ممکن است کل برنامه تمرینی من را از مسیر خارج کند. وقتی برای ماراتن تمرین نمی‌کنم، تمایل دارم کالری‌هایم را طوری تقسیم کنم که 30 درصد از پروتئین، 40 درصد از کربوهیدرات‌ها و 30 درصد از چربی‌های سالم تأمین شود. من دوست دارم از هر کسی که علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد Beachbody، Shakeology یا مربی شدن خود است یا هر کسی که سؤالی در مورد آموزش برای ماراتن دارد بشنوم. Shakeology به عنوان پروتئین آب پنیر یا به عنوان یک شیک گیاهی با استفاده از برنج قهوه ای و پروتئین نخود عرضه می شود. بجای؛ استفاده از تجهیزات ورزشی و ورزشی قابل حمل می تواند باشگاه را در هر کجا که کاربر باشد، نشان دهد. در حالی که دنیای ورزش و تناسب اندام در هم تنیده شده اند، تا دهه 1970 بود که فرهنگ عامه آماده پذیرش تناسب اندام به همان اندازه که ورزش را پذیرفته بود، آماده شد. مرحله 4: سپس اجازه دهید وزن میله آرنج های شما را به سمت عقب بکشد و در حالی که پشت سر خود را به سمت بالا فشار می دهید، آن را به سمت جلو بکشید. نمی توان اعداد را نادیده گرفت، آنها در واقع منطق پشت محاسبه کاهش وزن را کاملاً واضح می کنند. مطمئن شوید که در طول تمرین درد شدیدی ندارید. علاوه بر تمرین در ویدیو، 3.5 مایل بیرون دویدم. فیلم تمرین و تفکیک هر دو در زیر آمده است. نتایج غیر رسمی برای مسابقه "چهره تناسب اندام" مجله تناسب اندام است و من شماره یک هستم! یکی از اهدافی که برای او در نظر گرفته ام این است که وقتی تست تناسب اندام را تکرار می کنیم، تعداد تکرارهایش را افزایش دهم. سالم بودن و تناسب اندام بهترین هدیه ای است که می توانید به خود و افرادی که شما را دوست دارند بدهید. هدف من این است که به مردم کمک کنم به اهداف خود برسند و از یک زندگی سالم و رضایت بخش لذت ببرند، خواه کمک به کسی برای یافتن تمرینات متناسب با برنامه و/یا برنامه های تغذیه ای که دوست دارند. من تصمیم گرفتم که مردم را تشویق کنم تا سلامت و تناسب اندام خود را بهبود بخشند، و شما دلیلی برای کارآمدی آن هستید.

تصور کنید که Walmart از تجارت سلامت و تناسب اندام است

با استفاده از سوالات مصاحبه اطلاعات جمع آوری کنید. توجه: ممکن است بخواهید سوالات را در یک برنامه پردازش کلمه کپی و جایگذاری کنید تا بتوانید در طول مصاحبه یادداشت برداری کنید. قبل از اینکه بتوانید یک رویکرد سالم برای مقابله با وزن خود را شروع کنید، مهم است که در وضعیت ذهنی مناسب قرار بگیرید. همچنین، اگر در یکی از این مراکز عضو هستید، به تجهیزات پیشرفته ای دسترسی خواهید داشت که در غیر این صورت ممکن است خرید آن برای شما بسیار گران تمام شود. همچنین کلاس های کاردیو را با کلاس های با شدت بالا و کم شدت ترکیب کنید و در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیرید. شرکت های کابلی انواع کلاس های ورزشی را در نوک انگشتان شما دارند. ماشین‌ها و ابزارهای ورزشی مستعمل که توسط نمایندگی‌های مختلف تجهیزات تناسب اندام NC برای فروش ارائه می‌شوند، سرمایه‌گذاری یکباره و ارزشمندی است که برای سلامتی و تناسب اندام خود انجام خواهید داد. تصور کنید که Walmart از تجارت سلامت و تناسب اندام است. شما باید تعهد کافی برای بهینه سازی سطح تناسب اندام خود را با یافتن تکنیک های تمرینی مناسب داشته باشید. البته زمان کافی برای بازدید از فروشگاه های فیزیکی و انتخاب بهترین آنها وجود ندارد. نه، منظورم همونی نیست که تعداد زیادی لباس لباس رزم یا پیرمردهایی با ریش تا سینه‌شان را می‌بینید که به لوگری نگاه می‌کنند که رومل دور مچ پایش بسته بود. دکتر دوری مک کوبری، نویسنده کتاب روحت چقدر وزن دارد، می گوید: شما نیز می توانید یکی از آنها باشید؟ شروع به تعیین اهداف کوچک کنید و ببینید آیا می توانید به آنها پایبند باشید یا خیر. تغییر نحوه دیدن آنها کمک زیادی خواهد کرد. مضرات - از آنجایی که محدودیت زمانی وجود ندارد و سطوح شدت آن کم است، مگر اینکه فرد انگیزه داشته باشد و بخواهد برای بهبود استقامت هوازی خود سخت کار کند، توسعه آنها روند بسیار کندی خواهد بود. در حالی که آنها می توانند به راحتی لاغر و سفت شوند، کمبود عضلانی آنها به شدت شانس آنها را در ورزش هایی که نیاز به توده دارند محدود می کند. در حالی که آنها نسبت به تردمیل های آلومینیومی با قاب آلومینیومی سنگین تر و تحرک کمتری دارند، تردمیل های اسکلت فولادی بادوام تر و بسیار قدرتمندتر هستند. آنها اغلب هنگام صرف غذا در بشقاب خود غذا می گذارند، زیرا بخش معمولی رستوران بیشتر از نیاز بدن است. با این نگرش قدردانی، به نظر می رسد که آنها به طور خودکار چیزهای بیشتری را به زندگی خود جذب می کنند، بدون اینکه به دنبال آن باشند. استقامت هوازی بر اساس سطوح استقامت خوب است. در کلی ترین معنای آن، آمادگی جسمانی یک وضعیت کلی سلامت جسمانی است. امروزه مردم شروع به درک اهمیت سلامتی کرده‌اند که از طریق یک رژیم غذایی متعادل، ترک سیگار و نوشیدن الکل، و گنجاندن برخی از انواع برنامه‌های ورزشی تناسب اندام و سلامت در زندگی روزمره به دست می‌آید. ترکیب بدن در واقع به تیپ و هیکل شما و همچنین فرم بدن شما بستگی دارد، به عنوان مثال در راگبی به بدنی حجیم نیاز خواهید داشت. وقتی در خانه غذا می‌خورند، اگر خودشان سرو می‌کردند، غالباً آنچه را که در بشقاب‌هایشان است تمام می‌کردند، زیرا با میزان غذای مورد نیاز بدنشان هماهنگ هستند و فقط همین مقدار را در بشقاب‌هایشان می‌گذارند.

انجام فعالیت های هوازی با تحمل وزن پایدار

انجام این تمرین‌ها قبل از عادت کردن به تمرین‌های ساده‌تر، احتمالاً قبل از اینکه بتوانید یک جلسه معمولی را که در صورت آمادگی انجام می‌دادید، انجام دهید، خسته می‌شوید. هنگام انجام تمرینات هوازی باید بتوانید در سطوح کم شدت دوام داشته باشید. هر روز باید یک ساعت ورزش کنید که به عملکرد صحیح بدن شما کمک می کند. او می‌گوید وقتی صحبت از کاهش وزن می‌شود، یک اندازه برای همه مناسب نیست. جرم آنها توانایی آنها را برای رقابت در ورزش هایی که به سطح بالایی از چابکی یا سرعت نیاز دارند و انجام فعالیت های هوازی با تحمل وزن پایدار مانند دویدن را مختل می کند. انجام یک فعالیت بدنی که دوست دارید می تواند سطح افسردگی شما را نیز کاهش دهد. این روزها، بوت کمپ ها محبوبیت زیادی به دست آورده اند، زیرا در اینجا افراد می توانند رژیم های ورزشی سختی را بدون احساس کسالت و بدون حواس پرتی توسط هیچ موضوع دیگری انجام دهند. به دلیل تعداد تجهیزات ورزشی در حال اختراع و تعداد افرادی که رژیم های ورزشی ایجاد کرده اند، تمرینات بدنی زیادی وجود دارد. آنها بسیار فراتر از عدد روی ترازو تمرکز می کنند. مک کوبری، دکتر «رژیم نگیرید»، وظیفه خود را بر این گذاشته است که تمرکز را از روی ترازو بردارد و آن را روی چیزی که خود مراقبت شهودی می نامد قرار دهد. آیا دوباره این برنامه غذایی را دنبال می کنید؟ آیا برنامه غذایی مضراتی داشت؟ آیا احساس می کنید رژیم غذایی بی خطر است؟ آهسته غذا بخورید، به احساس خود در هنگام سیر شدن توجه کنید و یاد بگیرید که علائم سیری را تشخیص دهید. مرحله 7 - بودجه ای را تهیه کنید که از رعایت آن راحت باشید. مک کوبری هفت راز سالم افراد لاغر طبیعی را دارد که می تواند به شما کمک کند یک قدم به آن نزدیک تر شوید. مرحله 2: پس از انتخاب وضعیت خود، سؤالات بعدی می تواند در مورد ماهیت حقوق دریافتی شما باشد.