تونی باهو

Verdure علاوه بر اخبار و مقالات در مورد سلامتی و تناسب اندام، به خوانندگان خود دسترسی به اطلاعاتی در مورد سبک زندگی، سفر و غذا و بسیاری موارد دیگر را نیز فراهم می کند. تونی باهو، بنیانگذار برنامه تناسب اندام 2 دقیقه ای، یک تمرین کامل فقط از چند دقیقه ارائه می دهد. Fight Gone Bad… این اولین تمرین من بود (بعد از اصول)… به CrossFit خوش آمدید، مارک! برای کمک به پراکندگی و کاهش عرق، پارچه های مختلف نیز تمرین ما را تقویت می کنند. در این مرحله بود که متوجه شدم نمی دانم دارم چه کار می کنم و به کمک نیاز دارم. هنگامی که چربی اضافی را روی بدن خود حمل می کنید و فعال نمی مانید، می تواند فشار بیشتری بر ستون فقرات، مفاصل و سیستم اسکلتی عضلانی شما وارد کند. 5 پوند چربی در مقابل. من همچنین از هر چیزی که با طناب 20 فوتی بالا می رود متنفرم، زیرا باعث گریه و بالا رفتن عضلات و اسکات بالای سرم می شود زیرا در حال حاضر نمی توانم آنها را انجام دهم ☹ . برای کمک به پر کردن خلاء حضور در یک تیم ورزشی، اکنون در لیگ درون مدرسه ای شرکتم سافت بال و پرچم فوتبال بازی می کنم. الان فوتبال پرچم داخل مدرسه و سافت بال و تا حد امکان گلف بازی می کنم. من هرگز قصد نداشتم در کالج ورزشی انجام دهم، اما پس از ورود به کالج اورسینوس و شنیدن چیزهای شگفت انگیز در مورد برنامه هاکی روی چمن آنها، تصمیم گرفتم برای تیم به عنوان پیاده روی امتحان کنم. پیاده روی کنید (به شما گفته ام پیاده روی کنید؟!)، از پله ها بروید، ماشین را در خانه بگذارید، باغبانی کنید، کارهای خانه را انجام دهید یا با بچه هایتان بازی کنید. من یکی از معدود پیاده روی خوش شانسی بودم که از پیش فصل جان سالم به در بردم و تیم را ساختم. آب و هوا یکی از نکات مهم صحبت در بین انسان هاست، حتی آنهایی که گوشی هوشمند ندارند. شرکت‌های آنلاین تامین مالی خودرو می‌توانند حتی اگر امتیاز اعتباری شما کمتر از حد مورد نیاز باشد، وام مالی خودرو به شما دریافت کنند. به این ترتیب شما واقعاً می توانید زمانی که فقط کمی زمان دارید فعال شوید. برای اینکه تناسب اندام داشته باشید و تناسب اندام بمانید، باید زمانی را که هدر می دهید متوجه شوید، هرگز آن زمان را به دست نخواهید آورد. این مهارت ها مهارت هایی هستند که به شما در روابط عمومی در WOD کمک می کنند و تناسب اندام خود را به سطح بعدی برسانید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد