شبه جزیره فوقانی میشیگان

من با همسر زیبا و دو پسرم در شبه جزیره فوقانی میشیگان زندگی می کنم. می توانم بگویم برای حدود دو سال یا بیشتر در یک مهمانی ترحم آور بودم. در 17 سالگی به ارتش ایالات متحده پیوستم و برای اولین بار در زندگی ام خانه را ترک کردم. من آن سندرم "جوان و ضد گلوله" را داشتم... بد... و با گذشت زمان بدتر می شد. روز از نو به آن تپه می رفتم و هر روز کبود و شکسته و زخمی به خانه می آمدم. من برای سال آخر دبیرستان برگشتم حتی سرسخت تر و خودسرتر - اگر حتی ممکن بود. Sagittal Plane Stability - توانایی جلوگیری از خم شدن و امتداد هسته از پایین پشت به بالای سر است. یک شکاف از طول در بالای آن برش دهید. همونجا روی شن ها خط کشیدم و دیگه نگفتم. این بزرگراه پیچ در پیچ تنها با سرعت 80 کیلومتر در ساعت است و چیزی جز صخره ها، درختان و آب برای دیدن وجود ندارد. یا شاید من یک کپی از آن عکس بالا، همان شورت و پیراهن، بگیرم، ببینید آیا تفاوتی ایجاد می کند. به سختی توانستم از روی کاناپه بلند شوم و دور و برم بچرخم. فقط چیزی را پیدا کنید که از آن لذت می برید و حرکت کنید! وقتی تنها هستید، حفظ انگیزه‌تان دشوار است و دیر یا زود، در نهایت سرعت خود را کاهش می‌دهید و سپس بیشتر و بیشتر سست می‌شوید. ظاهر ما منعکس کننده مجموع شخصیت و نحوه زندگی ما است و بهترین کاری که می توانیم در زندگی انجام دهیم این است که بدون بهانه، عذرخواهی یا تظاهر از آنچه طبیعت داده است بهترین استفاده را ببریم. شما بچه ها همه قهرمانید! کوکی‌ها فایل‌های داده کوچکی هستند که روی هارد دیسک یا حافظه دستگاه شما ذخیره می‌شوند و به ما کمک می‌کنند تا خدمات و تجربه شما را بهبود بخشیم، ببینیم کدام بخش‌ها و ویژگی‌های سرویس‌های ما پرطرفدار هستند و تعداد بازدیدها را می‌شماریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد