استفاده از تجهیزات ورزشی

به عنوان مثال، 15 ثانیه با سرعت کامل بدوید، سپس آهسته آهسته دوید تا دقیقه بعد قبل از بازگشت به سرعت کامل به مدت 15 ثانیه. من دوست دارم وعده های غذایی کوچک را همراه با میان وعده های زیاد بخورم تا هرگز بیش از حد سیر نباشم و هرگز خیلی گرسنه نباشم. من همچنین دوست دارم وعده های غذایی خود را از قبل برنامه ریزی کنم، به طوری که تصمیمات لحظه آخری نگیرم و به چیزهایی نپردازم که ممکن است کل برنامه تمرینی من را از مسیر خارج کند. وقتی برای ماراتن تمرین نمی‌کنم، تمایل دارم کالری‌هایم را طوری تقسیم کنم که 30 درصد از پروتئین، 40 درصد از کربوهیدرات‌ها و 30 درصد از چربی‌های سالم تأمین شود. من دوست دارم از هر کسی که علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد Beachbody، Shakeology یا مربی شدن خود است یا هر کسی که سؤالی در مورد آموزش برای ماراتن دارد بشنوم. Shakeology به عنوان پروتئین آب پنیر یا به عنوان یک شیک گیاهی با استفاده از برنج قهوه ای و پروتئین نخود عرضه می شود. بجای؛ استفاده از تجهیزات ورزشی و ورزشی قابل حمل می تواند باشگاه را در هر کجا که کاربر باشد، نشان دهد. در حالی که دنیای ورزش و تناسب اندام در هم تنیده شده اند، تا دهه 1970 بود که فرهنگ عامه آماده پذیرش تناسب اندام به همان اندازه که ورزش را پذیرفته بود، آماده شد. مرحله 4: سپس اجازه دهید وزن میله آرنج های شما را به سمت عقب بکشد و در حالی که پشت سر خود را به سمت بالا فشار می دهید، آن را به سمت جلو بکشید. نمی توان اعداد را نادیده گرفت، آنها در واقع منطق پشت محاسبه کاهش وزن را کاملاً واضح می کنند. مطمئن شوید که در طول تمرین درد شدیدی ندارید. علاوه بر تمرین در ویدیو، 3.5 مایل بیرون دویدم. فیلم تمرین و تفکیک هر دو در زیر آمده است. نتایج غیر رسمی برای مسابقه "چهره تناسب اندام" مجله تناسب اندام است و من شماره یک هستم! یکی از اهدافی که برای او در نظر گرفته ام این است که وقتی تست تناسب اندام را تکرار می کنیم، تعداد تکرارهایش را افزایش دهم. سالم بودن و تناسب اندام بهترین هدیه ای است که می توانید به خود و افرادی که شما را دوست دارند بدهید. هدف من این است که به مردم کمک کنم به اهداف خود برسند و از یک زندگی سالم و رضایت بخش لذت ببرند، خواه کمک به کسی برای یافتن تمرینات متناسب با برنامه و/یا برنامه های تغذیه ای که دوست دارند. من تصمیم گرفتم که مردم را تشویق کنم تا سلامت و تناسب اندام خود را بهبود بخشند، و شما دلیلی برای کارآمدی آن هستید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد