می خواستم یک دختر گاوچران باشم

کمی همدیگر را شناختیم و در اولین قرار ملاقاتمان برای یک فیلم بیرون رفتیم. من فوراً به زمانی که یک دختر کوچک بودم یک فلاش بک داشتم، یادم می آید به پدر و مادرم گفتم که همیشه می خواستم یک دختر گاوچران باشم و به یک شوهر گاوچران نیاز دارم! اگرچه من همسر و مادر دو فرزند هستم، اما می‌توانم بگویم من و شوهرم زندگی هیجان‌انگیزی نسبتاً دیوانه‌وار داریم. همانطور که بسیاری از قبل می‌دانند شوهر من یک سوارکار بی‌تحرک است و در آخر هفته 1 تا 3 سواری سواری می‌کند. بله، می دانم که اگر در حال خواندن این مطلب هستید احتمالاً می خندید زیرا مای اسپیس دیگر حتی در اطراف نیست! همان موقع می دانستم که باید جاش را بهتر بشناسم. سپس متأسفانه برادرم که سندرم داون داشت از دنیا رفت و من بسیار افسرده شدم همه چیز از نظر جسمی برایم برگشت. دو یا سه ست ده تکراری را با بازوی چپ خود انجام دهید، سپس تغییر دهید و همین کار را با بازوی راست خود انجام دهید. مقیاس بورگ رایج ترین مقیاس RPE در حال استفاده است و دو نوع مقیاس Borg وجود دارد، مقیاس 20 نقطه ای و مقیاس نسبت طبقه / CR10. تناسب اندام در هر زمان به کاربران و اعضای خود دسترسی 24 ساعته و 7 روز هفته را فراهم می کند تا آنها بتوانند در زمان راحتی از امکانات تناسب اندام استفاده کنند. به احتمال زیاد در ابتدا از آن استفاده می کنید، اما به محض اینکه جدید بودن دستگاه کاهش می یابد، تنها کاری که برای آن انجام می دهید استفاده از آن به عنوان یک قفسه لباس گران قیمت است. پس از بازنشستگی لیندا، ما به سفری طولانی به استرالیا و نیوزلند فکر می کنیم. ما دیگر به سراغ فیلم‌های زیادی در تئاتر نمی‌رویم، عمدتاً به این دلیل که گران است، تبلیغات تبلیغاتی زیادی وجود دارد و اغلب آنها خیلی بلند هستند. یادم می آید که به سینما رفتیم و «روز ولنتاین» را دیدیم. وقتی به مدرسه برگشتم فکر کردم که همینطور خواهد بود. چند وقت پیش دوباره به آنجا رفتیم، و اگر وبلاگ من را جستجو کنید، آن را پیدا خواهید کرد، اما من خیلی تنبل هستم که لینک آن را بگذارم، تا ببینم آیا تارت های کره به همان خوبی که به یاد داشتیم هستند یا خیر. وقتی وارد باشگاه شدم، یکی از دوستان خوبم را دیدم که با جاش صحبت می کرد. وقتی جلوتر رفتم دوستم ما را معرفی کرد و من با او دست دادم. یکی از دوستانم مرا به یک بازی بسکتبال دبیرستانی برد که مدرسه ای نزدیک من بود. من حدود 6 ماه از خودم مراقبت کردم. در خبر دیگر، برای اولین بار در چند ماه گذشته می توانیم جعبه های گل خود را ببینیم. می توان گزینه های مختلفی مانند وزنه برای تمرین با وزنه، تردمیل، تجهیزات تمرین هوازی، ماشین های قایقرانی و موارد دیگر را انتخاب کرد. به نظر می رسد مردم آنها را دوست دارند، حداقل تا کنون. مردم اغلب در مورد اینکه چقدر من را احمق می‌دانند و به خصوص هر بار که کلمه‌ای را اشتباه می‌نویسم، حرف‌های گستاخانه‌ای می‌زنند. بنابراین تا آنجا که "بیرون آمدن و تعقیب رویاهایمان" می‌گوید کار بسیار خوبی انجام می‌دادیم. 3. فرم همه چیز است: درست مانند هر تمرین دیگری، هنگام انجام کار Gun Show، فرم همه چیز است. من میرم سر کار من به خاطر موانع زندگیم از زن قدرتمندی که امروز هستم خوشحالم و اکنون اینجا هستم تا به شما کمک کنم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد