تخته پیچشی

این به شما کمک می کند تا برای خود و خانواده خود احساس خوبی داشته باشید. به یک تخته پیچشی نگاه کنید - من با 100 پیچ در روز قسم خوردم که شکمم را به عنوان یک مادر جدید برگردانم. سپس وقتی واقعاً می نشینم این قیافه را پیدا می کنم. من دوست دارم تعداد تکرارهایم را پیگیری کنم و سپس سعی کنم تعداد تکرارهایم را در هر بازه 50 ثانیه ای افزایش دهم. روزی 50 حرکت کششی شکم انجام دهید (شکم خود را محکم فشار دهید، چند ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید؛ می توانید آنها را در هر جایی انجام دهید!) و سعی کنید هر روز وقتی بلند می شوید 50 حرکت دراز و نشست انجام دهید. تا به حال توانسته ام در کشش کیپ، قفسه سینه به میله، انگشتان پا به میله و قاپ زدن به عقب اضافه کنم. جیمی - در سال 2018، من واقعاً به اولین عضله حلقه و میله خود نزدیک می شدم. جیمی - باید بگویم که در ورزشگاه قبلی خود، CrossFit Ironborough، اوپن را بردم. قبل از پیوستن به KoP، جیمی در یک باشگاه ورزشی کراس فیت متفاوت بود و برای رفتن به کلاس صبح از خواب بیدار می شد و سعی می کرد من را برای رفتن به LA Fitness بیدار کند. جیمی - می‌دانم که گفتم WOD‌هایی را با بالابرهای سنگین دوست دارم، اما من واقعاً از مجتمع خرس متنفرم. مارک - اجازه نده جیمی من را در هر چیزی که مربوط به قدرت است شکست دهد...علاوه بر ددلیفت های چندگانه، چون من در آنها خوب نیستم (یا نمی دانم چگونه آنها را درست انجام دهم زیرا به کمرم آسیب می زند). جیمی - من کلاس ششم هاکی روی چمن و لاکراس را تا سال آخر دبیرستان بازی کردم. جیمی - کراس فیت کیک را برای احمقانه‌ترین تمرین‌هایی که تا به حال انجام داده‌ام می‌پذیرد، اما حدس می‌زنم می‌توان گفت 2 یا 3 روزی که در طول پیش‌فصل هاکی روی چمن انجام دادیم، از نظر روحی و جسمی بسیار جالب بود. عضویت در تیم و برنامه هاکی روی چمن Ursinus Bears که امروز به عنوان یک ورزشکار هستم - همیشه دلم برای آن تنگ خواهد شد. خدمات مجوز قبلی یک ضرورت است، همه کسانی که به کسب و کار مشابه نیاز دارند از نظر آکادمیک برای رسیدگی به آن مجهز نیستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد