یک راه عالی برای اطمینان از کوتاه بودن و شدید بودن جلسات کاردیو

این یک راه عالی برای اطمینان از کوتاه بودن و شدید بودن جلسات کاردیو است. تناسب یک مقصد نیست، یک روش زندگی است. او در مورد آن پیامدها به گونه ای صحبت می کند که درک آنچه اتفاق افتاده را آسان می کند، اما بدون اینکه در جزئیات برخی از دشمنی های باستانی غرق شود. من درست پس از شروع خط را پایین می آورم زیرا وقتی شروع می کنید، بدن شما شروع به تعجب می کند که چه اتفاقی می افتد. سر پایین. دست روی قطره ها بنابراین اگر عضله سه سر شما توسعه نیافته است، فرنچ پرس تمرین مناسبی برای شماست. خوب، آنها دو تمرین بسیار متفاوت هستند که توسط مردم به امید دستیابی به اهداف متفاوت استفاده می شود. امروز قصد دارم در مورد دو مورد از تمرینات وزن بدن بیش از حد مورد استفاده، خطرناک/مضر و بی‌اثر که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند، جزئیات را بررسی کنم. خط نارنجی احتمالاً بسیار ناهموارتر از آن چیزی است که به نظر می رسد، و اگر از آن عبور کنید و وارد ناحیه قرمز شوید تقریباً مطمئناً آسیب خواهید دید. خارج از خانه تابستان است و با این حال با یک چیز و چیز دیگر، من زیاد آنجا نیستم. فکر می‌کردم رسیدن دوباره به آنجا آسان است. بیرون بروید و بیشتر راه بروید. حداقل امروز هیچ مته پایی وجود نداشت. یکی از آن روزها بود. 3-4 روز در هفته، کل بدن، بدون شکست تمرین کنید. متأسفانه، من حتی در روزهای اول زندگی آنها را برنامه ریزی کردم. حتی چند سال پیش، مردم عادت داشتند رقص روی میله را با استریپرها و کلوپ های شبانه مرتبط کنند. اجرای یکباره کل لات اشتباه بزرگی است که اکثر مردم هنگام بهبود تناسب اندام مرتکب می شوند. باور کنید یا نه، این دو تمرین، تمریناتی هستند که من هر روز در پارک ها و سالن های ورزشی توسط علاقه مندان به تناسب اندام و کارآموزان جدید انجام می دهند. از نظر بیرونی هر دوی این تمرینات با وزن بدن بی ضرر به نظر می رسند، اما با نگاهی دقیق تر، دیدن مشکل در هر کدام دشوار نیست. بیشتر پسرها آنچه را که مدیران بازیگران و تصمیم گیرندگان می خواهند فراموش می کنند: ببینند یک مدل تناسب اندام مرد بالقوه که هزاران مایل دورتر زندگی می کند واقعاً چه شکلی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد