هدف اصلی کاهش کالری و سوزاندن چربی است

هدف اصلی کاهش کالری و سوزاندن چربی است. به هر حال، تحقیقات نشان می دهد که ما کالری بیشتری از HIIT در 24 ساعت بعد از تمرین می سوزانیم تا در طول تمرین. برخی عکس‌ها داشتند، اما مراجعه به آن‌ها کمی ناخوشایند بود، زیرا به‌گونه‌ای طراحی نشده بودند که به شما اجازه دهد در حالی که تمرین خود را دنبال می‌کنید، آنها را مشاهده کنید. فشار خون همچنین می تواند منجر به بیماری های قلبی مختلف شود. از این رو بهترین راه برای غلبه بر این است که برخی از ورزش های قلبی بالا و پیاده روی منظم است. اگر برخی از تمرینات به اشتباه انجام شوند یا قبل از اینکه بدن قادر به مقابله با آنها باشد، می تواند به بدن آسیب برساند. من متوجه شدم که اکثر مردم هر روز با این توهم که چربی بدن به طور جادویی این ناحیه را از بین می‌برد، روی عضلات شکم کار می‌کنند. به این ترتیب، وقتی چربی بدن من به شدت کاهش می یابد، شکم برجسته تر به نظر می رسد. من فقط می خواهم چربی را کم کنم. مردم معمولاً می خواهند وزن کم کنند، اما بیشتر آنها به این فشار کمی بیشتر نیاز دارند. کار سختی است و بسیاری از مردم «می‌خواهند» تناسب اندام داشته باشند، اما وقتی کار را درگیر می‌کنند، مخالفت می‌کنند. ماری 4 روز در هفته را برای خوش اندام شدن متعهد کرده است، بنابراین انتظار داشته باشید که او را در چند ویدیوی آینده در حین تکمیل Fitness Bender Mommy Makeover ببینید. به همین دلیل است که آنها دارای طیف گسترده ای از کارشناسان تناسب اندام هستند که نکات و منابع تناسب اندام را ارائه می دهند. آیا در مورد روتین خود یا هر چیز مرتبط با تناسب اندام سؤالی دارید؟ من سوال شما را دوست دارم زیرا به من اجازه می دهد نه تنها به شما کمک کنم بلکه یک تصور غلط را نیز برطرف کنم. با تشکر از ارسال سوال خود می دانم چون از آن استفاده می کنم، حداقل 3 بار در هفته! من این کار را با دو بار در هفته تمرین عضلات شکم با وزنه سنگین انجام می دهم. من برای مدت طولانی یک بدنساز رقابتی طبیعی بوده ام و تا زمانی که برای نمایش های خود آماده شوم به شکم 8 تکه دست پیدا می کنم. از این رو، خانه انتشارات توصیه می کند که بازدیدکنندگان آنلاین هر از گاهی سیاست خود را بررسی کنند تا از هرگونه تغییر آگاه شوند. در حوالی تعطیلات، بسیاری از ما تصمیمات سال نو را برای تناسب اندام و تناسب اندام می گیریم، اما من اینجا هستم تا به شما بگویم که هر روز زمان تصمیم گیری برای سلامتی و تناسب اندام است!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد