سیستم اکولایزر لبرت

نکته خنده دار این است که اینها فقط مربی شخصی شما را آزار نمی دهند، بلکه مستقیماً بر روی تناسب اندام و سلامت شما تأثیر می گذارند! این یک هدیه شگفت انگیز است که به روشی خنده دار آن را بلافاصله پس می دهد! سلامتی و تناسب اندام هدیه ای است که خود من و سایر کارشناسان سلامت و تناسب اندام روزانه به مشتریان خود تقدیم می کنیم. هنگامی که به وزن مورد نظر خود رسیدید، به سادگی 100 تا 200 کالری در روز برای بودجه کالری خود به خود بدهید. آیا باید از کمربند وزنه استفاده کنید یا خیر؟ با استفاده از محصولات فوق‌العاده‌ای مانند «دی‌وی‌دی کتل‌بل مایک مالر»، «سیستم اکولایزر لبرت» فوق‌العاده، یا «آموزش شخصی آنلاین» با تیموتی بل، تمرین‌های خود را به سطح بالاتری ببرید! البته مقاله ای نیز توسط من، بنیانگذار تیموتی بل جنگل فیت و کارشناس تمرین وزن بدن وجود خواهد داشت. اکثر مردم نمی دانند که چگونه تمرینات وزن بدن را به طور ایمن انجام دهند چه رسد به پیشرفت هایی که برای تغییر و تکامل پیوسته تمرینات مورد نیاز است. زمانی که من برای اولین بار سفر وبلاگ نویسی خود را بیش از یک دهه پیش آغاز کردم، ایده اصلی این بود که Pierini Fitness یک عرصه فضای مجازی خواهد بود که از آن برای ثبت تمرینات تمرینات تناسب اندام استفاده می کنم. من نمی دانم چه کار دیگری انجام دهم و واقعاً می توانم از راهنمایی های شما استفاده کنم! همچنین مهم است که بدانید باشگاه چه مدت بوده است و هر چند وقت یکبار آنها نرخ ها را افزایش می دهند. نمی دانم بعدش چه شد. من شک دارم که فکر پیاده روی طولانی در شهر یا پیاده روی آهسته در میان جنگل هنگام فکر کردن به سلامتی / تناسب اندام به ذهن شما برسد. چرا وقتی می‌توانم غذا را به خانه‌ام تحویل بدهم، به فروشگاه راه می‌روم، وقتی می‌توانم همه چیز را آنلاین سفارش دهم و آن‌ها را درب منزلم بیاورم، چرا از مرکز خرید خرید کنم؟ نه گربه، او ترجیح می داد در دری که انسان دیگر در آن چرت می زد میو کند. در اینجا یک پست کوچک در مورد 7 مورد از آزاردهنده ترین چیزهایی است که مربیان شخصی به صورت روزانه با مشتریان خود تجربه می کنند. این بسیار بزرگ خواهد بود، هدیه ای به کل جهان خواهد بود، که دانش ترکیبی خود را به طور منظم با آنها درمورد موضوعات مختلف در همه زمینه های تخصصی به اشتراک می گذاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد