بالا بردن وزنه و حرکت آهسته

یک پیاده‌روی طولانی در جنگل یا شنا در دریاچه‌ای نزدیک می‌توانست ایده‌آل باشد! بیش از 3 ماه است که با او تمرین می کنم و شک ندارم که این بهترین سرمایه گذاری من در گذشته اخیر روی خودم بوده است. اگر در گذشته یا در حال حاضر یک مربی شخصی استخدام کرده اید، لطفاً این ویدیو را تماشا کنید، ممکن است فقط یک یا چند مورد از کارهایی را انجام دهید که مربی شخصی شما را بیش از هر چیز دیگری آزار می دهد! من نمی توانم بیشتر از این خوشحال باشم که برای همه شما گیرش سرما را بیاورم! مشارکت کنندگان این ماه من و همکاران و دوستانم کایل پیچی، کرک تیو و گیریش سارما هستند. خوب، این دیگر یک "چه می شد اگر" نیست، اکنون یک واقعیت است دوستان من. اگر زیاد حرکت می کنید و به اندازه کافی چالش برانگیز هستید، هنوز هم سهم خود را انجام می دهید، بنابراین بدن شما به طور موثرتر و طولانی تر خود را حفظ می کند. در اینجا اطلاعات کمی در مورد هر یک از آنها وجود دارد! آنها نه تنها این حیوان را دنبال می‌کردند (آهسته‌تر راه رفتن)، تعقیب می‌کردند (دوی سرعت) و می‌کشتند، بلکه او اکنون باید آن را به خانه حمل می‌کرد (بالا بردن وزنه و حرکت آهسته). انجام کارهای سنگین روزانه برای ساختن سرپناه، مبارزه با دشمنان و انجام کشتارهای خانگی امری عادی بود. همه ما باید برای ارتقای سلامت و طول عمر بهینه، چیزهای سنگین را بلند کنیم. بیشتر اوقات وقتی به تناسب اندام و حرکت انسانی فکر می کنیم به افرادی فکر می کنیم که سریع می دوند یا وزنه های سنگین بلند می کنند. من فکر می کنم که اکثر مردم زمان کافی برای نشستن ساکت و گوش دادن به افکار خود ندارند. وقتی بیشتر مردم به سرمایه گذاری فکر می کنند، به سهام یا ملک فکر می کنند. بیشتر مردم کارهایی را انجام می دهند که نیاز به حرکت فیزیکی کمی دارند، به جز تایپ کردن روی میز کامپیوتر یا چرخاندن روی صندلی خود برای گرفتن منگنه. اما نکته مهمی که پیدا شد یک کیسه کوچک با سنجاق کوچک و ابزار مورد نیاز برای نصب لولاهای چند درب ما بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد