تجهیزات خانه می تواند گران باشد

تجهیزات خانه می تواند گران باشد. با این حال، این یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید برای تناسب اندام خود انجام دهید. اهداف تناسب اندام خود را، هر چه که باشد، در اولویت زندگی خود قرار دهید. بعد از خوردن صبحانه با دوستم Lori D، درگیر مسائل حرفه ای و تناسب اندام شدم. من با برخی از نظر دهندگان دیگر آشنا می شوم و به صورت دوره ای پیوندهایی را به وبلاگ آنها دنبال می کنم. شروع به کار در زمان خود (به شرطی که واقعاً شروع کنید) کار فوق العاده ای است. مانند هر چیز دیگری، چیزهای زیاد خوب دیگر خوب نیستند. امیدوارم همگی از شنیدن نظرات من لذت ببرید همانطور که من دوست دارم این قسمت از خودم را با شما به اشتراک بگذارم. حالا اگر شما هم مانند اکثر مردم هستید، احتمالاً در انجام تمرینات اساسی نشان داده شده بر روی پوستری که بر روی دیوار ورزشگاه شما نشان داده شده است، بیش از کمی احمق احساس می کنید! اگر می خواهید در سفر کتو خود یک شروع پرش داشته باشید، همین حالا نسخه خود را بردارید! با این حال، قبل از اینکه خودتان را وارد این حرفه پرارزش و کاملاً هیجان انگیز کنید، نکاتی وجود دارد که باید در مورد آن بدانید. این مقاله برای آن دسته از خانم هایی است که مشغول کار هستند و زمان زیادی برای ورزش کردن ندارند. دخترم، سانی که خالق وبلاگ Nubian Fitness Goddess و مدرک دکترا است. اگر شما یک خانم شاغل هستید که از بی خوابی رنج می برید، سعی کنید آلبالو بیشتری به رژیم غذایی خود اضافه کنید زیرا حاوی هورمونی به نام ملاتونین است. و بله، همه اینها ماهیچه هستند اما بیشتر ماهیچه های اسکلتی هستند. و بله، هنگام انجام فواصل زمانی، نمی توانید مجله افراد خود را بخوانید. با هر شانسی، می توانم به افراد کمک کنم تا از چند نقطه چسبنده شخصی در طول جاده برای دستیابی به اهداف تناسب اندام شخصی خود عبور کنند. من می توانم با مثال ها ادامه دهم. حتی فعالیت های بدنی که به روش اشتباه انجام می شود می تواند به اندازه دنیای خطرناک زندگی بی تحرک مضر باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد